Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Mindeközben a nagy év végi hajtásban elfelejtettem megírni, hogy a Hollófiúk 3. része hogyan rabolta el a szívem (az előző két részhez hasonlóan...) Angolul estem neki, mikor megjelent, mert nem tudtam kivárni a fordítást. 

Tartok tőle, hogy nagyon nehezen tudnék róla spoilermentesen írni, miután már magától a borítótól is totál belelkesedek, nehogy ha felidézem a sztorit... úgyhogy álljon itt a legsemmitmondóbb fülszöveg amit könyvhöz írni lehet:
"Az álom veszélyes műfaj, ám az ébredés talán még veszélyesebb.
Blue Sargentnek szerencséje volt. Életében először olyan barátokra lelt, akikben megbízhat, akik nem vetik ki maguk közül. A hollófiúk befogadták őt, és jóban-rosszban kitartanak mellette.
A szerencsével azonban az a legnagyobb baj, hogy forgandó."

Pár gondolatot azért mégis csak hozzáfűznék:
1. Hogy jön az álmodáshoz Blue? Az Ronan volt és az előző részben kapott nagy szerepet. De mindegy.
2. Egy korábbi bejegyzésben már egyszer kifejtettem kételkedésem azzal kapcsolatban, hogy akarja Blue és Gansey semleges, majdnem negatív kapcsolatát épp az ellenkezőjébe fordítani az írónő a maradék három rész alatt. Hát jelentem, szkepticizmusom elszállt, tökéletesen meg lett oldva a dolog :D
3. Ronan. Adam.
Nem szúrok be több mémet, mert tudom hogy nem a tumblr-ön vagyok, de akkor is. I see it. I ship it. <3 :D

4. Azt hittem egy darabig, hogy shippelem Gansey-t és Adam-et is, de most már nem vagyok benne biztos. Jól van, jól van, csak viccelek, barátok, tudom, meg Gansey amúgy is Blue-val van végzetesen gabalyodva... Meg igazából mindig is éreztem valahol, hogy meg fog mérgeződni a kapcsolat köztük. Nem hiszem, mondjuk, hogy végleg eltávolodtak volna egymástól. A könyvekben a fiúk mindent próbát kiálló barátsággal megáldva. Sajnos a könyv olvasása során tudatosult bennem, hogy a tőlem irigység miatt eltávolodott egyik legjobb barátom valószínűleg már soha nem fog válaszolni egy régi levelemre. Én nem csináltam semmi rosszat a létezésemen kívül, úgyhogy nem értem, mi történt. Néha azt gondoltam, Gansey is ilyen nyomorultul érezte magát, mikor Adam lelépett arról a puccos party-ról. Nyomorult egy érzés tényleg, na.

5. Örülök hogy az öreg Malory több szerepet kapott (meg is lepett, hogy csak úgy odalátogatott), de Noah... T_T Remélem csak azért kaptunk kevesebbet belőle, hogy a következő könyvben még ütősebb legyen, ha csinál valamit. Mert én még mindig remélem, hogy lesz valami nagyobb szerepe.

És akkor álljon itt még három másik dolog.
1. Egyelőre csak angolul tudok adni, de amint lesz magyar változatom is, frissítem a posztot.
2. Ramona Falls - I say fever. Mert ha ez a dal nem adja át egy az egyben a Raven Cycle hangulatot, hát semmi nem. Kicsit alter, kicsit ködös, de nem lehet leszakadni róla egy meghallgatás után. (8track-on találtam egy Blue x Gansey lejátszási listán első helyen, tehát nem csak szerintem passzol nagyon ide)

3. Az eredménye annak, hogy nekem századik meghallgatás után sem sikerült leszakadni a nótáról :D


Az utolsó rész április végén jön ki (haha, majdnem a szülinapomon :D) - alig várom.
Mondjuk van egy olyan szokásom sorozatoknál, hogy ha kilátásba helyezik egy általam kedvelt szereplő halálát, azzal fenyegetőzöm, hogy nem olvasom/nézem tovább, ha tényleg meghal. Na most épp ezért majdnem azt írtam, hogy "de ha Gansey tényleg meghal, én aztán istenbizony nem olvasom tovább" - de kapcsoltam is hamar, hogy de hát... ez lesz az utolsó rész. El sem hiszem. De ha nem happy end lesz, hát itt brutális majális lesz, szétcsapok valamit, az tuti >.<


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)