Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

A világhálón garázdálkodik a videojátékok terén verhetetlen testvérpár: Sora és Shiro. A vérbeli NEET* fiú és loli hugicája a világot lenézve vívják online csatáikat a bitek univerzumában, amikor is egy párhuzamos fantasy világ berántja őket. Ebben az új világban az emberiség a kihalás szélén áll, a kegyetlen háborúkat betiltották, és a különböző fajok közötti konfliktusokat csak játékokkal lehet rendezni (pl. országhatárokat sakk-játszmával döntenek el háború helyett stb.) Így játékfüggő testvérpárunkon múlik e furcsa világ sorsa, akik eddig a társadalmat és annak normáit megvetették, most azonban valódi hőssé avanzsálnak.


* Not in Education, Employment, or Training - tehát sem oktatásban, munkában, képzésben nem vesz részt
 magyarul naplopó


Életemnek két nagy sérelme van;
a héten mindkét sebet sikerült felszakítanom egy-egy animével.
Az egyik, hogy sose járhattam olyan suliba, ahol kötelező az egyenruha
(jó, gimisként mikor lázadtam, biztos utáltam volna,
de most már hogy kiöregedtem belőle, imádom őket :D),
a másik pedig hogy nincs idősebb testvérem, aki levenné azt a felelősséget a vállamról,
hogy én vagyok a legidősebb testvér.
Az elsőre ott az Uta no Prince-sama (ajánlója nemsoká),
a másodikra pedig ez...:
EZ!

Hát hol igazságos ez, hogy nekem nincs egy bátyám, aki mindig védelmezően mögöttem állna volna?
És az, hogy én folyton aggódok a kicsi csirákért tesóimért, miközben ők élnek gondtalanul? (>.<)
Boldog anyák napját utólag is meg minden, de karácsonyra egy nagytesót kérek, rendben anyu!? :D

Egyébként igen, Sora és Shiro elválaszthatatlanok. Szó szerint, ha úgy vesszük. Bár átlagon felüli intelligenciájuk és logikai képességeik vannak, lévén hogy eddig életüket bezárkózva, a gép előtt töltötték (szüleik kitagadták őket; még most indulat a sorozat, nincs felfedve, mi történt pontosan), szociálisan teljesen életképtelenek, rosszul viselik az idegeneket, és ha külön kerülnek egymástól, hát ez lesz a vége...:
Na, mivel felfüggesztettem  depizést a nagytesó-hiányom felett, bemutatom a harmadik főszereplőt - bár ő eléggé háttérbe szorul szerintem kettőjük mellett, de azért mégis csak ő az előző király lánya; ő Stephanie, aki próbálja rendbe szedni az országot több-kevesebb (de maradjunk inkább abban, hogy kevesebb) sikerrel.
Testvérpárunkat amolyan titokzatos megmentőknek tekinti Sora pedig őt csak egy nagydudájú csajnak xD 

A mangához még nem volt szerencsém, de az animét nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki szereti az izgalmakat, a fantasy-t, alternatív világot és bírja a nagyon élénk, káprázatos színeket, mint a plakáton is látható. Szerintem egyébként nagyon szép a rajzolása; ezek az élénk színek illenek egy játékokkal teli világba, egyáltalán nem bántó.

online nézhető magyar felirattal indavideón: http://lmgtfy.com/?q=no+game+no+life+indavideo+1.+r%C3%A9sz


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)