Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Azt nem mondom, hogy gyerekeknek való könnyed karácsonyi mese - de nekem nagyon tetszett :D
Viktoriánus kor, sötét hangulat (én már csak azt nem értem, hogy lehet hogy nem Tim Burton rendezte - Robert Zemeckis az "elkövető"), helyenként még meg is lehet ijedni xD Ami fura, azt tudva, hogy Disney. Gondolom a grafikája ezért ilyen rendkívül igényes.

"Az 1800-as évek Londonja, karácsony idején. Az ünnep iránt semmilyen kötődést sem érez Ebenezer Scrooge, a kapzsi és szívtelen öregember. Egész életében csak a pénz érdekelte, az érzelmekre, az emberi kapcsolatokra nem pazarolt időt. Ám ez a karácsony más, mint a többi. Scrooge-ot meglátogatja a múlt, a jelen és a jövő karácsony szelleme, akik magukkal viszik egy időutazásra. Szembesítik addigi kiábrándító életével, érzéketlenségével és hamarosan bekövetkező halálával. A fösvény és mogorva vénember kap egy utolsó lehetőséget, hogy átértékelje az életét, és nemcsak a saját, hanem környezete sorsát is megváltoztassa."
A film nagyon érdekes technikával készült; átmenet az élőszereplős film és a számítógépes animáció között. Így aztán ha nagyon figyelünk, felismerhetjük, kik vannak az animáció alatt. Jim Carrey-re én pont nem jöttem volna rá (arra pláne nem, hogy ő a 3 szellem is... O.o), de Colin Firth szerintem teljesen felismerhető, Gary Oldman-nek pedig a szeme nagyon jellegzetes.
 
 
Mint már említettem, az animáció szerintem elképesztően jó. Látványos, hatásos.
És gyönyörű viktoriánus karácsonyi vacsorák vannak benne *_* Tudjátok, hogy ez a mániám (a Farkasemberben, az Álmosvölgy legendájában, a Halott menyasszonyban is a kor látványvilága volt a, ami igazán megfogott *_*)
 

Igazából ami ezen kívül megragadott, az az, hogy bár egy  ismert történetről van szó, nem unjuk már az elején. Részletekben, mindig kis történetekben tudunk meg valamit a régmúltról, ami ezt az egész helyzetet szülte, így fenntartja az érdeklődést. Engem legalább is marhára lekötött :D

És akkor egy pár szót a szellemekről... hát nem sablonosak, az egyszer biztos. Az első után alig vártam a másodikat, hogy az milyen lesz, a második után a harmadikat... eszembe nem jutott volna ilyen alakokat kitalálni.
 Marley szelleme
 a múlt karácsonyok szelleme
 a jelen karácsony szelleme (igazából szerintem Dionüszosz, nézzétek meg, majd megértitek xD)
 az eljövendő karácsonyok szelleme (hát igen, ő nem túl bizalomgerjesztő)


Aki nem csak karácsonyi nyáladzást akar, hanem egy kis izgalmat is, annak ajánlom mindenképp :) 
online:
letöltés:


Share/Bookmark

0 hozzászólás (írj véleményt!):

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)