Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Bár rég volt már, a rendszeres olvasók emlékezhetnek rá, hogy Meg Cabot Avalon High - nálunk az elcsépelt Misztikus szerelem néven futó - regénye  micsoda izgalmat váltott ki belőlem... (link itt) - alig vártam hát a filmet. Hogy őszinte legyek, ennek ellenére mégsem tudtam, hogy készül. Már csak a kész reklámot láttam a tv-ben (Diseny csatorna xD) hogy nemsokára bemutató. Na mondom zsíííír - aztán lemaradtam róla mert azon a hétvégén épp itt voltam Debrecenben - de nem baj, van netmozi, bepótoltam.

A baj csak az, hogy meglehetősen nagy csalódást okozott... (a film; a könyvet továbbra is szeretem). És sajnálom hogy el kell titeket keserítenem, de ennek se füle se farka. A történet ugye arról szól, hogy a történelem ismétli önmagát, lélekvándorlás létezik, így Artúr király is újraszületik egy szép napon. Meg persze az egész udvara - Lancelot, Merlin és a többiek. 
Na most ez eddig stimmel, de a film felénél kb. beújítottak egy nagyot: nem William Arthur Wagner, a focicsapat hősies kapitánya lesz Artúr és Elaine, a Tó Tündére sem Ellie lesz...

A nagy csavar: Ellie Artúr király reinkarnációja! De kérdem én akkor, Will lesz a Tó hölgye??? És mi van azzal, hogy Artúr legjobb barátja, Lancelot összejön Artúr nőjével mint a legendában? Akkor most Ellie-nek kéne hogy legyen egy csaja, akit lenyúlhat Lance - de ők nem is barátok a filmben! Most akkor WTF??? Ennek semmi értelme sem volt! Aztán hogy Will mostohatestvére - aki a könyvben meg akarta őt ölni - a film végén hirtelen megjavul és az igazi balhés rosszfiúról kiderül, hogy az ő feladata, hogy Artúrt védelmezze. De akkor miért nem Ellie testvére lett a sors vagy reinkarnáció szerint? Akkor tudta volna folyton védelmezni. Miért Will tesója lett? Ennek megint nincs értelme.
Gyanús, hogy ez a legrosszabb könyvfeldolgozás, amit valaha láttam, holott a könyv nagyon jó volt :S

Aztán arról még nem is beszéltem, hogy a könyvben azért Will és Ellie sokat beszélgetni, megszeretik egymást, Will elmeséli a legmélyebb érzéseit, hogy az apja mennyire rá akarja erőltetni a Haditengerészeti Akadémiát, meg mit tudom én, mindent megbeszélnek - de a filmben ezt a kapcsolatot kb. annyival elintézték, hogy első látásre egymásba szerettek, aztán beszélgettek egyszer a fociról, voltak együtt egy házibuliban és kampó. Igazi mély kapcsolat, nemde? xD Tiszta sablon - csak úgy mint az, hogy itt vannak a pompomlányok, a focisták meg a stréberek... mintha láttam volna már ilyen filmet -.-"

Azért volt még egy pár mókás dolog: a legjobb, ami kétszer is elhangzik a  filmben: Will legfeljebb akkor lehetne hazafutási király, ha baseball-ozna - de hát amcsifocizik! OMG, nagyon eltolták a fordítást valahol :S
Na de a kedvenc beszólásom még az első jelenetben volt: Ellie mondja, hogy mindig Artúrról beszélnek a szülei, erre az apja: középkori irodalomprofesszorok vagyunk, ez a munkánk! Igen, gondolom ti is így ültök hétfőn reggel a reggelizőasztalnál, ilyen életszerű csevegéssel, hogy:
- Apu, miért rajzolsz épületeket?
-Hát építész vagyok!
Igen, ez okés, kábé hat évesen, de nem tizenhat évesen... xD


Na azért aki mégis megpróbálná:
Letöltés
http://www.duckload.com/dl/z0yw2
http://www.duckload.com/dl/ZKRw2
http://download.hellshare.hu/avalon-gimi-avi/2428267/
http://www.duckload.com/dl/e3Rw2

http://www.filesonic.com/file/123376681/Avalon.gimi.2010.TVRip.Xvid.part1.rar
http://www.filesonic.com/file/123375491/Avalon.gimi.2010.TVRip.Xvid.part2.rar

Online
http://www.duckload.com/play/884C7CF09C8281D1
http://www.duckload.com/play/2B0AAF1DABE64A0B
http://www.putlocker.com/file/17KTPZVFKR1CK040
http://www.duckload.com/play/80E2943950EB8C90


Share/Bookmark

15 hozzászólás (írj véleményt!):

mesi28 írta...

Nem hangzik túl biztatóan, pedig a könyvet nagyon imádtam! Nem is tudtam, hogy filmet csinálnak belőle, bár őszintén szólva, ahogy elolvastam a beszámolód, talán nem is akarok tudni róla.
Nem szeretnék vhogy belegondolni abba, hogy ha Ellie Artúr reinkarnációja, akkor Lance, Jenny és... jaj!
Azt hiszem, megmaradok a saját képzeletemnél :D

Bloggerina Creepie írta...

na látom, neked is leesett hogy hogy megkavarták a történetet xD én senki t nem akartam eltántorítani - de amiket leírtam, úgy vannak, szóval egy elég kesze-kusza dolog lett ez na... :S

Linsy írta...

Hát én itt szépen elkacarászgatok magamban :) A könyvet már vagy egy éve küldözgetem különböző embereknek, de én még nem olvastam el. Arról pedig fogalmam sem volt, hogy ez a film, ennek a könyvnek az adaptációja. Na mindegy.

Pont a múlt héten láttam, és elég pocsék véleménnyel vagyok róla. Akartam is egy lehúzó postot írni (nem sok jó tudok elmondani róla), de aztán még arra sem volt kedvem egy ilyen után.

Én sem nagyon értettem a dolgokat. Meg nekem alapból ez az egész olyan nyálas. Na meg a reinkarnáció... :D Már tuti, hogy nem fogom elolvasni a könyvet. xD
Összeválogattak egy rakat szép és helyes tinit és próbáltak egy nézhető mozik összerakni. Szerintem elbuktak, mivel színészkedni egyik sem tud.
Na mrá megint méltatlankodok. :D

Bloggerina Creepie írta...

Méltatlankodj csak nyugodtan ha egyszer igazad van :D Azt meg már ezek után ki is felejtettem hogy színészkedni nem tudnak xD jó, mondjuk Disney filmet nem is az alakításért néz az ember, de azért mégis xD

FFG írta...

A könyv után a film mélyrepülés... Értelmetlen zagyvaság, ahogy te is írtad, ugyanazokat emelném ki én is, amiket te már a postban felróttál: az egész film értelmetlenné válik a végén a "nagy" csavar miatt...
Maximálisan egyetértek az írásoddal, a postoddal!

Bloggerina Creepie írta...

köszi :) úgy látom a bejegyzésnek nagyobb a sikere mint a filmnek xD

Névtelen írta...

Imáááádom az AVALON GIMIT!!!!!!!Szerintem nagyon király lett meg minden!!!

Névtelen írta...

Én imádom a filmet de a könyvet mégnem olvastam...(valaki meg tudná nekem írni a könyv címét

Bloggerina Creepie írta...

Misztikus szerelem-Meg Cabot. de ha meghagyod az e-mail címed, el is tudom küldeni :)

Névtelen írta...

háttt..................... szebben is leh'''''' na í""""

Bloggerina Creepie írta...

help :D ezt csak én nem értem? xD

Névtelen írta...

a filmnek lesz második rész????????????

Bloggerina Creepie írta...

tudtommal nem terveznek ilyesmit

chocojoy írta...

hát ez a film k*a szar volt. még jó hogy ne legyen 2. rész. (ja és szerencse, hogy angolul láttam a szerény nyelvtudásommal, különben még rosszabb lett volna)://

Névtelen írta...

én nagyon nagyot csalódtam a filmben, azt hittem olyan lesz mint amit a könyvben leírtak de ez a fordított szerepcsere borzasztóan rossz lett

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)