Olvasnivaló

Klasszikusok és bestsellerek - romantikus irodalom, fantasy, képregények és sok más minden

Néznivaló

Mozifilmek, animációs filmek és sorozatok

Hallgatnivaló

Pop/rock/alter, leginkább a világ különböző tájairól

Játszanivaló

Játékok lányoknak PC-re és androidra (romantikus visual novel műfaj előnyben :))

Sziasztok!

Ha kérdésetek/kérésetek van, ne habozzatok, írjatok kommentet! :)

Íme a Pletykafészek című sorozat alapja, a Bad Girl.


Vártam a nagy csalódást - hogy biztos minden másképp lesz mint a filmben -, de annyira nagy sokk nem ért. A megfilmesítéseket gyakran tolják el (na jó, nem feltétlenül eltolásról van szó, csak hát nem ragaszodnak sokszor a könyvhöz annyira mint a rajongók szeretnék), itt azonban nem voltak akkora bakik eddig. Hangsúlyoznám hogy eddig, hiszen még csak ott tartok, hogy a filmből az első évadnak lett vége; a könyvek közül pedig szintén az elsőnek. Ami nekem nagy meglepetést okozott, az az időelcsúszás. Nem fogok nagyon spoilerezni, csak egy momentumot említenék (azt hiszem elég szemléletes példa lesz): az első évad végén Serena és Dan már túl vannak azon hogy összejöttek, összevesztek párszor és szakítottak - míg az első könyv végén még épp hogy csak utalás van arra, hogy össze fognak jönni. Bár ez alapvetően nem baj, hisz könyvből több van mint ahány évad a filmből - csak meglepett hogy a könyvben olyan lassan halad a cselekmény. Az első kötetben annyi történt, hogy Serena visszatér; Blair és Nate összevesznek, de ki is békülnek; Jenny-nek pedig sikerül összehozni, hogy elmehet Blair bulijára, ahol Chuck majdnem megerőszakolja, de Dan kimenti. Kb. tényleg ennyi, mert itt van vége a könyvnek, mikor Dan Jenny-ért megy.
Nem volt rossz könyv, csak fura, hogy egy mondatban le tudom írni a cselekményt, na... a film sokkal pörgősebb.

A másik dolog, ami még fura volt nekem, hogy nem csak a haladás tetszett a filmben. Pletykacica elbúcsúzásai valami rettenetesek! Már az "addig is: tudjátok, hogy imádtok" is elég idegesítő volt (főleg szinkronnal; az a nyávogás tök durva), de a  "tudom, hogy rólam álmodoztok lefekvéskor, de kezeket a paplan fölé" és a  "tudom, hogy miattam vesztek tangát, fiúkák, hát csak gyömöszöljétek bele a cerkát" szerintem gáz.

De ezen kívül is volt pár hülyén megfogalmazott rész. 
"[Vanessa] Danre gondolt, olyan érzéssel töltötte el, mintha pisilnie kellene"
"Mindannyian magasak, szőkék, karcsúak és rendkívül kiegyensúlyozottak voltak, ráadásul soha nem tettek olyasmit, legyen szó akár teniszezésről, taxi rendelésről, spagetti evésről vagy pisilésről, ami kizökkentette volna őket a nyugalmukból." - a pisilés (na meg a többi is) miért is zökkentene ki bárkit is a nyugalmából?

"Chuck azonban egyáltalán nem bánta, számára az volt a lényeg, hogy az esté elélvezéssel zárja."


Az a kis Serena-s mese se nagyon illett a képbe:
"Serena életében először azon a hajókiránduláson menstruált. Annyira kínosan érezte magát, hogy még az anyjának sem mert szólni, de muszáj volt valamit kitalálnia. Még aznap kikötöttek Rodosz szigetén, s míg a szülők búvárkodtak, Serena és Erik órákat vettek egy helyi szörföstől. Erik eközben kiúszott a partra, elcsórt egy Vespa robogót, és szerzett néhány extra méretű intimbetétet. Egy nejlonzacskóba rejtette őket, és a fejére kötözve vitte a húgának, aki hősként tekintett rá.
Serena a vízbe dobta véres bugyiját, amely valószínűleg azóta is ott lebeg a hullámok között egy sziklára akadva."
A történetnek tökéletesen mindegy lett volna, ha ez a "fejre kötözős" dolog kimaradt volna.


Aztán azok a "nagy" szabadidős programok is, amiket Serena remélt:
"Leruccannak a Connecticut államban lévő Ridgefieldbe, a van der Woodsenek birtokára, és ostoba iskolai indulókat kántálva körbe-körbe furikáznak a temetkezési vállalkozó viharvert Buick kisbuszában, akár a tébolyodott idős hölgyek. Odapisilnek az osztálytársaik házának kikövezett bejárata elé, majd becsengetnek, és vihogva elszaladnak. Elviszik Tylert, Blair kisöccsét a kerület túlsó végébe, aztán magára hagyják, és figyelik, hogy mennyi idejébe telik hazatalálni"
Hát a filmben valahogy sokkal előkelőbb és kifinomultabb hobbikat űznek. Mondjuk puccos bárokban hotelekben isznak meg kocognak a Central Parkban - de ezek elég tróger dolgok...


És ha észrevették, valaki megint pisil a fenti idézetben. És nem ez az egyetlen! Én életemben nem láttam egy könyvben ilyen gyakori pisilős jelenetet. Nem teljesen értem mi szükség is van rájuk.
"Serenának iszonyatosan kellett pisilnie, de képtelen volt elviselni Blair jelenlétét, miközben a
vécén ül. Öt perc elteltével azonban már nem bírta tovább. Felállt és elindult, hogy könnyítsen
magán."

Mindent összevetve: először mondom valamiről, hogy a filmet jobban szeretem - de attól ti próbáljátok meg nyugodtan, nehogy miattam maradjatok le valamiről :) kommentben kérhetitek (csak a mail címet ne felejtsétek meghagyni :)
Na de ennyi a hülyeségeimről; itt a hivatalos ajánlás:

"New York, Manhattan. Mit csinál az ember tizenévesen, ha gazdag, szép, okos, mindezt tudja is magáról, és csupán egy szabályt ismer: azt, hogy nincs szabály? Vadul partizik, keresi a „nagy ő”-t, de a biztonság kedvéért mindenkit kipróbál előtte, ahogy Serena és Blair, a két divatguru barátnő, akik a leggonoszabb trükköktől sem riadnak vissza, ha egy helyes pasiról van szó…
Fordulatos életüket maga „badgirl” kommentálja, aki a közös chaten flörtöl és kavar, blogján pedig kibeszéli barátnőit és beszól riválisainak, hajt az aktuálisan jó pasikra, és hűvös távolságtartással kezeli az örökös lúzereket. Ja, és „badgirl” kilétét titokzatos homály fedi. Ilyen barátok mellett kinek kellenek ellenségek?
Cecily von Ziegesar New York szerelmese, aki egy elit magániskola diákjaként maga is nagyszájú bajkeverő hírében állt, akárcsak Blair – vagy a népszerű Bad Girl könyvek többi szereplője. A több mint tízkötetes sorozat a The New York Times állandó ifjúsági listavezetője. A világszerte 4 millió példányban elkelt regények nyomán rajongói klubok és nagy sikerű tévésorozatok születtek, a kötetek új sorozatgyűjtő-mániát indítottak el Amerikában."
(Az írónő egyébként diplomázása után egy évig Budapesten dolgozott egy rádióállomásnál)


Share/Bookmark

102 hozzászólás (írj véleményt!):

Linsy írta...

Aham... Na az írónőnek tuti, hogy túl kicsi a húgyhólyagja, így amikor írt két percenként wc-re ment, ami meghatározó eseménye lett a könyvnek is. :D
Én biztos nem olvasom el. :)
a sorozatban imádtam, amikor pletykacica elköszön: "csók, puszi, pletykacica." Nem tudom miért, de imádtam. XD
a sorozat jó, de még én is csak az első évadot láttam. a 2. at nem találom. :(

Bloggerina Creepie írta...

na majd én felteszem neked :D yv.hu-n fent van angolul, onnan ki tudom menteni, feliratom van, amint leszedtem mindet felteszem :D na? :D

Linsy írta...

Imádlak. :D

Bambi írta...

Linsy: http://jancsiweb.com/sfree/sorozat.php?id=246

Remélem segítettem!
Bambi

Linsy írta...

Bambi nagyon köszönöm. :D Hétvégén el is kezdem a töltögetést. :)
Bloggerina te hogy állsz a 2. évaddal? :)

Bloggerina Creepie írta...

hát figyelj, lehet még ma este fel tudom tenni feliratostul. de holnap az tuti (eddig legalább is úgy néz ki). készül, készül :)

Bloggerina Creepie írta...

na jó, hát ez csak holnap lesz fent, de nem az én hibám, a net nem olyan gyors mint vártam. mindegy, holnapra csak meglesz, aztán összecsomagolom felirattal együtt ha megfelel :)

Linsy írta...

Köszi, de én arra gondoltam, hogy a megnézésével? :D

Bloggerina Creepie írta...

LOL :D a 2.évad 3- résznél :D
majd ha kivégeztem, arról is jön egy kis beszámoló, szóval amiatt amúgy is feltölteném xD
na jól elbeszéltünk egymás mellett xD

Névtelen írta...

Szia. Eltudnád nekem küldeni a Bad Girl 3. részét?
boxingcat@citromail.hu
Előre is köszi:)

Peeepeee írta...

Szia!

Most találtam rá a blogodra, míg keresgéltem a Bad Girl 3. részét.

Nem tudom pontosan hol kell kérni a könyveket, de én itt szeretnélek megkérni a 3. rész elküldésére. Előre is nagyon szépen köszönöm és további jó munkát!

ui.: E-mail: peeepeee87@gmail.com

Bloggerina Creepie írta...

többen is kértétek már, szóval annyira sajnálom hogy nem tudok segíteni :( nekem is kellene szóval higgyétek el nagyon keresem de nincs még :( ha meglesz küldöm mindenkinek aki eddig kereste.
ui: akinek már megvan segítsen nekünk :$

ketszi írta...

Nincs nagy eltérés a könyv és a sorozat között? Dehogy nincs. Már jó ideje kiolvastam az első 9 kötetet, s pár napja kezdtem hozzá a sorozathoz. Csak ámultam azon, hogy mennyire csavarják a szálakat. Már az első 10 rész is zúdította a meglepetéseket.
(SPOILER)
* pl. B-nek nem lesz köze C-hoz, aki mellesleg a saját neméhez vonzódik, s a szüzessége elvesztésének a pillanatát is 5-6 köteten át halogatja. S anyját se fűzik szerelmi szálak D apjához, ha jól emlékszem (nem magyarul olvastam, szóval lehet, hogy pár részt férreértelmeztem). S-nak bátyja van, N apja meg nem fér össze a drogokkal. Továbbá J az óriási melleiről híres, a könyvbeli V meg az ellentéte a sorozatbeli szereplőnek. * (SPOILER VÉGE)
Nem fikázásból írtam, vagy hasonló, csak muszáj volt megjegyeznem. (Szerettem volna GG posztot írni, és ezért kerestem rá előbb más véleményére is.) Ha tovább olvasod, bőven lesz részed meglepetésekben. Én továbbra is a könyv mellett teszem le a voksom, de egyre jobban megkedvelem a sorozatot is, annak ellenére, hogy első látásra fintorogtam a szereplők láttán.

Bloggerina Creepie írta...

hűűha lesz még akkor meglepetésben részem ha olvasok xD hát én már úgy vagyok vele, hogy nem fogom folyton hasonlítani a könyvet meg a filmet olvasás közben - ez van, így sikerült a film, de attól még szórakoztató mind a kettő :)
köszi a hosszú kommentet (az ilyeneket szeretem :D), írj máskor is :)

Névtelen írta...

Szia!!
El tudnád küldeni a Bad Girl 1,2,-t? Előre is köszi! email: balogh.v.ada@gmail.com

Ivett írta...

Szia! (:
El tudnád nekem küldeni a Bad Girl 4-5-t???
:D Előre is köszönöm :))))
e-mail: ittika@freemail.hu

Névtelen írta...

szia :) megint itt.. xd
elkérhetném 1-5. részét ??
princess-girl@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia^^
Szeretném elkérni a Bad Girl 1-5 részét...
Előre is kösziii^^
E-mail címem: dorcyca1394@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia. Eltudnád küldeni a könyveket?
Ha kell link a sorozathoz majd írd meg!
Köszi!
SS_Firefly@windowslive.com

Névtelen írta...

Szia! El tudnád nekem küldeni a könyveket, ha megkérlek? Előre is köszönöm. shapefromtheshade@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni nekem is a könyveket?
Nagyon megköszönném!
e-mail: tunde.1994@freemail.hu

Névtelen írta...

...Szia!Légyszi küld el nekem a könyveket!
..Köszi előre is!..
e-mail: ercsikekondra@yahoo.com

Névtelen írta...

lécci küld el nekem az első részt, a filmet imádom, és kíváncsi vagyok a könyvre :)
e-mail: ingice@freemail.hu

Névtelen írta...

szia! légyszi küldd el nekem a bad girl 1-5. címem: nemamugy@gmail.com előre is köszi :)

zsofi írta...

Szia! :) El tudnád küldeni a könyveket nekem is? :)) Imádnálak. :) Amúgy már lecsekkoltam a sorozatot az 5. évad első részéig, és nekem bejött. :))
mazsofika@gmail.com
Puszi. :)

Névtelen írta...

Szia. Nekem is elküldenéd a Bad girl meglévő részeit? az e-mail címem beus92@gmail.com. Előre i nagyon köszi. :)

Névtelen írta...

Szia!Eltudnád küldeni a BadGirl meglévő részeit??Az e-mailom: kunanna@digikabel.hu. Köszi:D

Lilus írta...

Szia! :)

Nekem is el tudnád küldeni a bad girl meglévő részeit? *szépen néz*
p.kriszti91@gmail.com
előre is nagyon köszönöm ^.^ Boldog Karácsonyt utólag

Bloggerina Creepie írta...

elküldtem, búék :)

Névtelen írta...

Szia nekem is el tudnád küldeni a meglévő részeket:)? Előre is köszönöm:)
heindlsara@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is el tudnád küldeni a meglévő részeket?
sybillla123@gmail.com
Köszi :)

Névtelen írta...

Szia. en is szeretnem a konyveket, erre a cimre: reisfeld.reka@yahoo.com. koszi szepen

Névtelen írta...

Elküldenéd a Bad girl meglévő részeit?Előre is köszi!
e-mail :mirakaras@citromail.hu

Névtelen írta...

Hol lehet letölteni a könyveket?Előre is köszi:)

Bloggerina Creepie írta...

sajnos a fájlmegosztó oldalakat amiket használtam megszüntették, úgyhogy ha dobsz egy mail címet, elküldöm :)

Névtelen írta...

Szia!
Nekem is el tudnád küldeni a meglévő részeket?
cassie.balston@gmail.com
Előre is köszönöm! :)

tatchan17 írta...

Szió!
El tudnád küldeni nekem is a meglévő részeket kérlek?
Az e-mail címem: ryuuchan.nya@gmail.com
Előre is köszönöm!^^

Névtelen írta...

szia!
eltudnád küldeni erre az e-mail címre: blukocs.edit@gmail.com a Bad Girl összes részét.
Köszi

Névtelen írta...

Szia! Eltudnád küldeni nekem a bad girl-t 3-5-ig??:)elöre is köszi

Névtelen írta...

ja itt az e-mail címem: vira_96@vipmail.hu

Névtelen írta...

Szia !
Elküldenéd a meglévő részeket?Előre is köszi!
email: mirakaras@citromail.hu

Klaudianova írta...

Sziasztok! Valaki nekem is el tudná küldeni a Bad girl 6 részét vagy annyit amennyi eddig megvan könyvben! :) Előre is köszönöm! <3 E-mail címem: klaudianova@citromail.hu

Névtelen írta...

szia! eltudnád küldeni nekem a bad girl meglévő részeit? előre is köszi!^^ a címem: almoos@vipmail.hu

Névtelen írta...

szia!
elküldenéd nekem is a meglévő részeket? köszönöm szépen:)
licci@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia, nekem is kénének a könyvek,ha még megvannak :)

Bloggerina Creepie írta...

e-mail címet hagyjál :))

Névtelen írta...

Szia el tudnád nekem is küldeni, légyszi?:)
e-mail: roxana.ruzsa@gmail.com

Névtelen írta...

szia!
Nekem is eltudnád küldeni az 1. rész kivételével a könyveket?

alexandra1216@freemail.hu

az email címem.
Előre is köszönöm!!

Névtelen írta...

Szia! nekem is el tudnád küldeni az összes Bad Girl kötetet amid megvan? Előre is köszi!
victory222@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Látom sokakat megajándékoztál már vele, én is megkaphatnám ami megvan? :) Hálás köszönetem!
m.tunder@freemail.hu

Névtelen írta...

SZia! El tudnád küldeni nekem is a Bad Girl köteteket? nagyon kíváncsi vagyok rájuk.:) Előre is köszi!
egy-marek-lepke@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia! Eltudnád nekem küldeni a bad girl-t 2-5ig?
elöre is köszönöm:)
vira_96@vipmail.hu

Dunai Agota írta...

Szia azt szeretném kérni , hogy esetleg elküldenéd e nekem is?
agotaagi@yahoo.com

vani17 írta...

szia. eltudnád küldeni a meglévő bad girl részeket?
bundyfavorit@gmail.com
köszi:)

Névtelen írta...

szia.légyszives elküldenéd a meglévő részeket? köszönöm előre is!:)
diadius@freemail.hu

Névtelen írta...

szia! eltudnád nekem is küldeni őket? s.niki96@citromail.hu köszi :D

Névtelen írta...

szia!legyszives kuld el nekem is a konyveket
edina_erika@yahoo.com
az email cimem
elore is koszonom

Vivien Senkár írta...

Szia eltudod nekem is küldeni a meglévő bad girl részeket? :) senkarvivi@gmail.com előre is köszönöm

Névtelen írta...

szia elküldenéd a bad girl részeit?:)
előre is köszi és búék:)
niksi.h@freemail.hu

Névtelen írta...

tnikolett29@gmail.com

Előre is köszönöm :))

Névtelen írta...

Szia én is szeretném elkérni a bad girl részeit,ha lehet :) előre is köszönöm
kdalma11@citromail.hu

Névtelen írta...

Sziaaa:) nekem is kellenének a Bad Girl részei:):o
evi.99@citromail.hu ra kuldd már el lécci;* köszipuszi;*

Névtelen írta...

meel-csi@freemail.hu

Én is kérném a meglévő részeket. Köszönöm :)

Névtelen írta...

Szia!
Szeretnélek megkérni, hogy küld el nekem is a bad girl meglévő részeit! E-mail címem: klau9331@gmail.com
Előre is nagyon szépen köszönöm neked! =)

Névtelen írta...

Üdv!
Olvastam az első részét, de a többit nem találom! El tudnád nekem küldeni a meglévőket? Előre is köszönöm!:)
nagy.bogi2000@gmail.com

Anna12 írta...

Szia,megteszed,hogy elküldöd Nekem az összes Bad Girl részt. Köszönöm. vikor.anna@gmail.com

aliz212 ♥ írta...

szia :) eltudnád nekem küldeni a meglévő részeket :) köszi előre is :)
email: kaliz1995@gmail.hu

khm jaj írta...

Szia!
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit rejt az első rész.
Esetleg el tudnád küldeni?
uuujaj@gmail.com

Georgina Antal írta...

Szia/Sziasztok!!! Nagyon bírtam a filmet viszont el szeretném olvasni sajnos könyvesboltban még nem találkoztam vele itt viszont látom hogy küldözgetitek nem tudnátok nekem is elküldeni? mondjuk az összeset? :D az e-mail címem: pdave17@freemail.hu elöre is köszönöm! :) xoxo :)

Edina Pekola írta...

szia:)
elküldenéd nekem az összes bad girl részt.
elöre is köszönöm.
pekolaedina@freemail.hu

Névtelen írta...

Szia eltudnád küldeni minden részét ami megvan!?
maomio@freemail.hu
előre is köszi =D

The Boss írta...

Szia!C:
El tudnád küldeni nekem az összeset, ami neked megvan?
e-mailem: writer01@citromail.hu
Köszönöm szépen előre is.(:

Zsófia Kumin írta...

szia :) nekem az összes elérhető kötetre szükségem lenne :) láttam a sorozat összes részét, így nagyon érdekelne. előre is köszönöm szépen :) zso9014@gmail.com
:*

Sára Farkas írta...

Szia,
Én nagy GG rajongó vagyok :)
Azokat a könyveket amik magyarul vannak meg elküldenéd ide:
sara(pont)farkas0208(kukac)gmail(pont)com

Nagyon köszönöm,
Szép napot,
Sári

Névtelen írta...

Szia!:) Elküldenéd nekem az összes BadGirl részt erre a címre: virgaeva98@mailbox.hu

Nagyon szépen köszönöm elöre is:)

Névtelen írta...

Szia!:) Elküldenéd nekem az összes BadGirl részt erre a címre: barsireka@citromail.hu

Köszi

Névtelen írta...

Szia,elküldenéd nekem is az összeset? :)

Előre is köszönöm :)
bernadett.hermann@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia. Nekem is el tudnád küldeni az összes BadGirl részt? :)
e-mail: nellerkitti@citromail.hu

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni a Bad Girl meglévő részeit?
imola_flora@yahoo.com

Névtelen írta...

szia:) át tudnád nekem küldeni e-mailben a bad girl 4. 5. és 6. részét?:)
csinga98@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! Nekem is el tudnád küldeni az összes BadGirl könyvet?
Előre is nagyon köszönöm a segítséged!:)
mail: z.takacs888@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! El tudnád küldeni a Bad Girl meglévő részeit?
gulyaserzsebet25@gmail.com
köszönöm szépen :)

Rebecca Tiegelmann írta...

Szijja! Nekem is eltudnád küldeni azokat a Bad Girl részeket amik megvannak?
berry8488@gmail.com
Előre is kösszi! :)

sajtszelet írta...

Szia, eltudnád nekem küldeni a 2. 3. és 4. részt? luca1999@gmail.com címre? Előre is köszi!:)

Névtelen írta...

Szia!
Én is szeretném elkérni azokat a Bad Girl részeket amik megvannak.
E-mail: fellegvarib@gmail.com
Előre is köszönöm! ( :

Névtelen írta...

Hello! Nekem is légyszíves küld el őket.:)
polly08lampard@gmail.com
Köszönöm.

Dominika Hodosi írta...

Szia eltudnad kuldeni a bad girl osszes reszet, koszonom szepen
Hodosi.dominika@gmail.com

Névtelen írta...

Én s kérném ha nem gond ddorina.99@gmail.com

Névtelen írta...

Szia!
Kérlek nekem is küldd el őket, ha lesz időd (az 1. meg van) :) sehol sem találom a könyveket.:( köszönöm! :)
k.virxy@gmail.com

Névtelen írta...

szia ha eltudnád küldeni az összes részt ami megvan?? sehol sem találom...előre is köszii
sreter.krisztina@gmail.com

Névtelen írta...

szia nekem is el tudnád kuldeni a bad girl 1,2 ,3 at ? elore is köszönöm
e-mail cimem: moricz_melania@yahoo.com

Veronika Eőri írta...

Légyszi küldd el nekem az összes részét a Bad Girls-nek :D köszi - Vero
eoriveronika28@gmail.com

Névtelen írta...

Szia. Elküldenéd nekem az összes részt. Köszi.
bubii.ja@gmail.com

alice horan írta...

szia el tudnad kuldeni az elso es masodik gg kotetet? email: balatonerzsebet@gmail.com

Ágnes Gabriella Pethő írta...

szia eltudnád nekem is küldeni az első kötetet? Köszönöm. agnesgabriellaster@gmail.com

Névtelen írta...

Szia elküldenéd légyszi nekem is az összes részt, ami meg van? Előre is köszi. kremermb@freemail.hu

Heni írta...

Légyszi küldd el nekem az összes részét a Bad Girls-nek ami meg van. Előre is köszönöm.
petreczhenrietta@citromail.hu vagy petreczhenrietta88@gmail.com.

Névtelen írta...

szia! légy szíves elküldenéd nekem az összes bad girl részt? előre is köszi :)) cilacska@hotmail.com

Angelika Lauer írta...

Szia! Nekem is eltudnád küldeni az összes bad girl részt amit tudsz? előre is köszi! :) lauer.angi@gmail.com

Névtelen írta...

Szia! Én is szeretném a Bad Girl könyveket �� köszönet érte és BigLike �� talaslinda@gmail.com

Alexandra Porcachiu írta...

Szia,a 2 erdekelne:)
porcachiu.alexa@gmail.com

Fruzsi Tóth írta...

Szia! Engem mind érdekelne! fruzsina950724@gmail.com

Megjegyzés küldése

amennyiben választ vársz, ne feledd el meghagyni az e-mail címed! :)